Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens kies je na het lezen van de productbeschrijving de juiste maat. Klik op bestellen. Nu kun je verdergaan met het invullen van gegevens en wordt je doorverwezen naar de betaalpagina.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?

Als je een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond dan krijg je van ons een orderbevestiging in je e-mail. Hierop staat een overzicht van de door jou bestelde artikelen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als je de bestelling voor 16:00 uur plaatst wordt deze dezelfde dag verwerkt en verzonden. Binnen 1 à 2 werkdagen wordt het pakket afgeleverd door PostNL.

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?

Het is ook mogelijk om je bestelling zelf op te halen in onze winkel in Genemuiden. Je bestelde items liggen voor je klaar bij de kassa. Deze kunt u in de winkel passen en vervolgens afrekenen. Mocht je hier gebruik van willen maken dan kan je dit aanvinken in het afrekenproces. Bestellingen die op zaterdag na 16:00 uur geplaatst worden, kunnen dinsdags afgehaald worden bij ons in de winkel.

Worden er verzendkosten berekend?

Wij rekenen geen verzendkosten voor alle bestellingen boven de € 75,- Voor bestellingen beneden dit bedrag brengen wij € 4,95- in rekening. Afhalen in onze winkel in Genemuiden is uiteraard gratis. Voor bestellingen buiten Nederland zijn wij genoodzaakt verzendkosten in rekening te brengen omdat hier hogere kosten aan verbonden zijn. Staat het land niet weergegeven? Neem dan contact op met ons!

Hoe wordt de bestelling bezorgd?

Het pakket wordt door PostNL bezorgd op het door jouw aangegeven adres. Ben je niet thuis op het moment dat PostNL het pakket bezorgd? Geen probleem! PostNL biedt de volgende dag het pakket nogmaals aan. Wanneer het pakket beide keren niet afgeleverd kan worden brengt PostNL het pakket naar het dichtstbijzijnde postkantoor. Hier kan het pakket alsnog afgehaald worden. De bezorger brengt je hiervan op de hoogte. Je kan er ook voor kiezen om het pakketje op een ander adres te laten bezorgen bijvoorbeeld op je werk. Dit kan je aangeven tijdens het invullen van de adresgegevens tijdens het bestelproces.

Mag ik mijn bestelling ook retour sturen?

Natuurlijk kan het voorkomen dat een artikel toch niet helemaal voldoet aan de verwachtingen, daarom is het geen probleem om een artikel of de hele bestelling te retourneren. Het melden van retour van de bestelling is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket, vervolgens krijg je 14 dagen de tijd voor het daadwerkelijk retourneren van de bestelling. Op de factuur kun je aangeven welke artikelen je wenst te retourneren. Voeg deze bij en verpak het pakketje goed. Lever vervolgens het pakketje in bij het dichtstbijzijnde postkantoor of bij een PostNL servicepunt. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen wordt dit per e-mail bevestigd. Het geld wordt vervolgens teruggestort op dezelfde rekening waarmee de bestelling oorspronkelijk is betaald.

Let op: Het kan soms enkele werkdagen duren voordat het bedrag weer op je rekening staat bijgeschreven.

Kan ik een artikel omruilen?

Ruilen van artikelen is bij ons ook mogelijk. Op de factuur kun je aangeven welk artikel je wilt ruilen. Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen zullen wij deze omruilen. Het kan natuurlijk voorkomen dat we het artikel in de gewenste maat niet meer op voorraad hebben. Wil je zeker zijn dat je het juiste artikel in huis krijgt, raden we je aan even te chatten met de webshop. Dan kunnen we het altijd voor je achteruit hangen. Het nieuwe pakketje verzenden wij kosteloos naar je toe.

Wat zijn de regels voor het retourneren en ruilen?

De geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking verpakt zijn, met aangehecht AnneModa kaartje. Het eenmalig passen van kleding wordt niet beschouwd als gebruik.

Welke kosten worden er gerekend voor het retour zenden?

De verzendkosten voor het retour zenden en/of ruilen van een artikel zijn voor eigen rekening.

Ik heb geen pakbon bij mijn bestelling gekregen en wil het graag retourneren. Wat moet ik doen?

Wanneer je geen pakbon bij je bestelling hebt gekregen vragen we je om je naam, ordernummer en telefoonnummer bij te voegen zodat we jouw retour kunnen verwerken.

Wat moet ik doen als er een verkeerd, beschadigd of incompleet artikel geleverd is?

Het kan voorkomen dat je een verkeerd, beschadigd of incompleet artikel van ons hebt ontvangen. We vragen je om contact op te nemen met onze chatservice zodat we de klacht zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Heb je een klacht?

Helaas kan het voorkomen dat het artikel niet in orde blijkt te zijn. Wij begrijpen hoe vervelend dit kan zijn. Neem contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag bij het oplossen van de klacht.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wij raden u echter eerst aan met ons in contact te komen, wij zoeken namelijk graag naar een oplossing!

De waardering van www.annemoda.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 3 reviews.